Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
Erasmus code: 04.3
ISCED code: 0411
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Department of Management Accounting
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
Pricing Strategies 1152-12-F13r-StrCen
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Bezpośrednie aktywne uczestnictwo w zajęciach realizowanych z udziałem nauczyciela akademickiego:
- 9 godzin - wykład
- 9 godzin - ćwiczenia
- 2 godziny – konsultacje
Łącznie liczba godzin kontaktowych: 20 godzin
2. Praca własna studenta:
- 15 godzin - przygotowanie do zajęć
- 15 godzin - przygotowanie do zaliczenia
Łącznie praca własna studenta: 30 godzin
Całkowity nakład pracy studenta: 50 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Zna i rozumie zasady ustalania cen w konkurencyjnym otoczeniu – K_W09
W2: Zna i rozumie wpływ wybranych strategii cenowych na ogólną sytuację finansową przedsiębiorstwa – K_W05
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi na podstawie analizy sytuacji przedsiębiorstwa wskazać właściwą strategię cenową i metody jej adaptacji do warunków rynkowych – K_U07
U2: Potrafi wyliczyć cenę przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi rachunkowości zarządczej – K_U04
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Krytycznie wybiera metody ustalania cen niezbędne do rozwiązania studium przypadku i konsultuje ich adekwatność z ekspertem – K_K01
K2: Dyskutuje i generuje rozwiązania stawianego problemu z zakresu strategii cenowych dostrzegając bieżące uwarunkowania rynkowe– K _K03
Teaching methods
(in Polish) W trakcie zajęć część zadań rozwiązywana jest z zastosowaniem arkusza kalkulacyjnego Excel.
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- practical
Prerequisites
(in Polish) Brak
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: