Conducted in
terms:
2024/25Z, 2025/26Z
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Department of Econometrics and Statistics
(for:
Nicolaus Copernicus University in Toruń)
(in Polish) Kompetencje analityczne menedżera 1100-OG1-KAM
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 2,0 pkt. ECTS - 55 godzin, w tym:
30 godzin pracy bezpośredniej z nauczycielem podczas laboratorium
10 godzin pracy indywidualnej, która potrzebna jest do pomyślnego zdania przedmiotu
10 godzin - przygotowanie do zajęć, wykonanie prac zaliczeniowych
5 godzin - konsultacje indywidualne
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student zna i rozumie metody i narzędzia analizy danych biznesowych niezbędnych do podejmowania racjonalnych decyzji menedżerskich (K_W08)
W2: Student zna i rozumie możliwości wykorzystania technik i narzędzi wizualizacji danych w procesie podejmowania decyzji (K_W07)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Student potrafi prawidło wyciągać wiedzę z danych biznesowych na podstawie metod analizy danych i uczenia maszynowego (K_U01)
U2: Student potrafi w sposób etyczny wykorzystać narzędzia AI (sztucznej inteligencji) w analizie danych oraz procesach podejmowania decyzji menedżerskich (K_W07)
U3: Student potrafi przedstawić wiedzę ukrytą w danych przy wykorzystaniu technik wizualizacji danych oraz metody storytellingu (K_U12)
U4: Student potrafi wykorzystać oprogramowanie Excel, Gretl, PS Imago (SPSS) oraz ChatGPT3.5 (AI) w procesach wspomagających podejmowanie decyzji (K_U12)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Student jest gotów przeprowadzić analizę danych, która pozwoli na realizację określonych celów i zadań z zakresu podejmowania racjonalnych decyzji menedżerskich (K_K02)
K2: Student jest gotów przekształcać durowe dane w informację i wiedzę wspomagającą podejmowanie decyzji (K_K02)
Teaching methods
(in Polish) Metody dydaktyczne podające: wykład informacyjny (konwencjonalny) oraz wykład problemowy
Metody dydaktyczne poszukujące: laboratoryjna, studium przypadku
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- laboratory
- case study
- case study
Course coordinators
Notes
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: