Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L
ISCED code: 0410
ECTS credits:
2
Language:
Polish
EU projects for everyone 1100-OG-PUEdK
This course has not yet been described...
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli ( godz.):
- udział w wykładach – 30 godz.
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta ( godz.):
- zapoznanie z literaturą oraz materiałami dydaktycznymi umieszczonymi na platformie e-learningowej – 10 godz.
Czas wymagany do przygotowania się do uczestnictwa w procesie oceniania (godz.):
- przygotowanie do zaliczenia- 10 godz.
Łącznie: 50 godz. (2 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Ma wiedzę o unijnych źródłach finansowania projektów rozwojowych.
W2: Ma wiedzę o zasadach i metodach przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej do projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Analizuje dokumenty programowe w celu zweryfikowania możliwości pozyskania środków finansowych z funduszy UE.
U2: Wykorzystuje wiedzę z zakresu zarządzania projektami do opracowania wybranych elementów dokumentacji aplikacyjnej.
U3: Ocenia możliwości pozyskania dofinansowania na realizację konkretnego przedsięwzięcia inwestycyjnego na podstawie wybranych kryteriów formalnej i merytorycznej oceny projektów.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Proponuje rozwiązania służące rozwojowi organizacji, na realizację których możliwe jest pozyskanie środków finansowych z funduszy UE.
Teaching methods
(in Polish) Metoda dydaktyczna eksponująca:
- pokaz (prezentacje multimedialne).
Metody dydaktyczne podające:
- wykład informacyjny (konwencjonalny),
- pogadanka.
Metody dydaktyczne poszukujące:
- metoda ćwiczeniowa,
- metoda projektu,
- studium przypadku.
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- discussion
- informative (conventional) lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- practical
- case study
- project work
- case study
- project work
Online teaching methods
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- methods developing reflexive thinking
- exchange and discussion methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- methods developing reflexive thinking
Prerequisites
(in Polish) Brak wymagań wstępnych.
Course coordinators
Bibliography
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Notes
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: