Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z
ISCED code: 0410
ECTS credits:
2
Language:
Polish
(in Polish) Biznes Plan dla początkujących 1100-OG-BPdP
This course has not yet been described...
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli (godz.):
- udział w wykładach – 15 godz.
- konsultacje przedmiotowe - 10 godz.
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (godz.):
- przygotowanie do wykładu- 5
- pisanie prac, projektów- 5
- czytanie literatury - 5
- zapoznanie się z materiałami dydaktycznymi umieszczonymi na platformie e-learningowej - 5
Czas wymagany do przygotowania się do uczestnictwa w procesie oceniania (godz.):
- przygotowanie do zaliczenia- 5 godz.
Łącznie: 50 godz. (2 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Ma wiedzę o celach, zasadach i etapach przygotowywania biznesplanów.
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi zdefiniować swój pomysł na biznes, tzn. sformułować misję i wizję projektowanego przedsiębiorstwa, wskazać przedmiot planowanej działalności gospodarczej, jej cele oraz strukturę organizacyjno-prawną.
U2: Posiada umiejętność analizowania rynku i konkurencji planowanego przedsiębiorstwa.
U3: Identyfikuje możliwości pozyskania różnych źródeł finansowania dla planowanej działalności gospodarczej.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Proponuje rozwiązania marketingowe, finansowe i strategiczne
służące rozwojowi planowanej działalności gospodarczej.
Teaching methods
(in Polish) Metoda dydaktyczna eksponująca:
- pokaz (prezentacje multimedialne).
Metody dydaktyczne podające:
- wykład informacyjny (konwencjonalny),
- pogadanka.
Metody dydaktyczne poszukujące:
- metoda ćwiczeniowa,
- metoda projektu,
- studium przypadku.
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- discussion
- informative (conventional) lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- practical
- case study
- project work
- case study
- project work
Online teaching methods
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
- methods referring to authentic or fictitious situations
- methods developing reflexive thinking
- methods referring to authentic or fictitious situations
Prerequisites
(in Polish) Brak wymagań wstępnych.
Course coordinators
Bibliography
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Notes
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: