Conducted in
term:
2025/26Z
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Economic Sciences and Management
Copywriting in AI 1100-HUM-CopAI
- https://moodle.umk.pl/course/view.php?id=8747 (term 2025/26Z)
This course has not yet been described...
|
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish) Zajęcia w kontakcie z prowadzącym (wykład) - 1,2 pkt. ECTS (30 godz.)
Przygotowanie do egzaminu końcowego - 0,8 pkt. ECTS
Łącznie: 2 pkt. ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Po ukończeniu przedmiotu student:
K_W01: Przywołuje i objaśnia podstawowe zasady pisania tekstów użytkowych (w tym głównie copywriterskich).
K_W02: Klasyfikuje teksty użytkowe (w tym głównie copywriterskie) i ich parametry z punktu widzenia czytelnika.
Learning outcomes - skills
(in Polish) Po ukończeniu przedmiotu student:
K_U01: Planuje i pisze tekst użytkowy (np. wpis na bloga, artykuł popularyzatorski, projekt reklamy, wpis do mediów społecznościowych) samodzielnie oraz z wykorzystaniem AI.
K_U02: Korzysta z narzędzi elektronicznych (w tym AI) i źródeł pomocnych podczas pisania tekstów użytkowych (w tym głównie copywriterskich).
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Po ukończeniu przedmiotu student:
K_K01: Rozpoznaje i wyznacza obszary wymagające samokształcenia w doskonaleniu umiejętności pozyskanych w czasie wykładu.
K_K02: Rozpoznanie i wartościuje zachowania zawodowe w kontekście etycznym.
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
- problem-based lecture
- discussion
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- discussion
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- case study
Prerequisites
(in Polish) Brak.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: