Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0413
ECTS credits:
5
Language:
Polish
Organized by:
Department of Enterprise Management
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
Brand Management 1100-12-Z22-NZP-SPiM
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Bezpośrednie uczestnictwo w zajęciach realizowanych z udziałem nauczyciela akademickiego 30 godzin
Konsultacje merytoryczne 35 godzin
Łącznie 65 godzin kontaktowych
2. Praca własna studenta 35 godzin
3. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania 30 godzin
Praca własna studenta 65 godzin
Razem nakład pracy studenta 130 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Absolwent zasady i metody racjonalizacji decyzji, w tym szczególnie dotyczących strategii marki i produktu - K_W07;
W2: Absolwent zasady zarządzania zasobami własności intelektualnej oraz pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego właściwe dla strategii marki i produktu - K_W09;
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Absolwent potrafi kreować nowe przedsięwzięcia w obszarze zarządzania marką i produktem - K_U08;
U2: Absolwent potrafi opracować strategię marki i produktu w stopniu rozszerzonym o umiejętność pogłębionej teoretycznie ich oceny, z zastosowaniem metody badawczej - K_U09;
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Absolwent jest gotów do samodzielnego kreowania i stosowania instrumentów zdobywania informacji i wiedzy oraz ich zastosowania w działaniach z zakresu zarządzania marką i produktem - K_K01;
K2: Absolwent jest gotów do określania priorytetów służących realizacji przedsięwzięć z zakresu zarządzania marką i produktem - K_K02.
Teaching methods
(in Polish) Wykład: wykład informacyjny (konwencjonalny) z elementami inscenizacji i konwersacji
Ćwiczenia: pogadanka, studium przypadku (case study), giełda pomysłów, projekt
Prerequisites
(in Polish) Znajomość podstawowych zagadnień z obszaru zarządzania przedsiębiorstwem.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: