Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
Erasmus code: 04.0
ISCED code: 0410
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Marketing Planning in a Modern Company 1100-12-Z22-NM-PlMa
This course has not yet been described...
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela: 15 godz. (wykład), 15 godz. (ćwiczenia), 20 godz.( konsultacje indywidualne): łącznie 50 godz.
2. Czas pracy poświęcony na pracę indywidualną potrzebny do zaliczenia przedmiotu (bieżące przygotowywanie do zajęć, tworzenie projektu planu marketingowego): łącznie 30 godz.
3.Czas przygotowania do kolokwium i egzaminu: łącznie 20 godz.
Razem nakład pracy studenta 100 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Zna i rozumie w sposób pogłębiony podstawowe czynności podejmowane w trakcie realizacji poszczególnych etapów planowania marketingowego K_W03
W2: Zna i rozumie w sposób pogłębiony podstawowe metody wykorzystywane do oceny sytuacji bieżącej przedsiębiorstw K_W03
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi zidentyfikować w ocenianych organizacjach problemy decyzyjne a dobrać odpowiednie do tych problemów rozwiązania w obszarze planowania marketingowego -K_U01
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: jest gotów do samodzielnego stosowania podstawowych metod i zasad z zakresu planowania marketingowego niezbędnych do funkcjonowania danej organizacji - K_K01
Teaching methods
(in Polish) Wykład: Wykład konwersatoryjny prowadzony z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych przygotowanych w programie Power Point; wszystkie omawiane treści są bogato ilustrowane przykładami z praktyki.
Ćwiczenia: SWOT, pogadanka, studium przypadku (case study), giełda pomysłów, metoda projektu, dyskusja; wszystkie omawiane treści są bogato ilustrowane przykładami z praktyki.
Expository teaching methods
- discussion
- informative (conventional) lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- practical
- brainstorming
- SWOT
- project work
- brainstorming
- SWOT
- project work
Prerequisites
(in Polish) Student ma podstawową wiedzę z zakresu marketingu, w tym badań marketingowych oraz jego powiązań z innymi naukami.
Course coordinators
Bibliography
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: