Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0410
ECTS credits:
4
Language:
Polish
New Media in Marketing 1100-12-Z22-NM-NMwM
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) • Czas realizowany z udziałem nauczyciela w trakcie zajęć: 45 godzin
• Czas poświęcony na konsultacje: 18 godzin
• Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (bieżące przygotowanie się do zajęć): 30 godzin
• Czas wymagany do przygotowania się do uczestnictwa w procesie oceniania: 27 godzin
Razem: 125 godzin (5 pkt ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Rozumie relacje zachodzące pomiędzy instytucją a jej klientami obecnymi w Internecie – K_W03
W2: Zna i rozumie zasady doboru strategii działalności i obecności przedsiębiorstwa w sferze internetowej – K_W07
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi diagnozować problemy, jakie pojawiają się w przypadku funkcjonowania instytucji w środowisku internetowym – K_U01
U2: Potrafi projektować rozwiązania adekwatne do potrzeb instytucji i jej interesariuszy w kontekście działań marketingowych w Internecie – K_U02
U3: Potrafi wykorzystywać zdobytą wiedzę nt. komunikacji marketingowej w nowych mediach w praktyce zawodowej – K_U06
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Jest gotów do krytycznej oceny działań komunikacyjnych w nowych mediach – K_K01
Teaching methods
(in Polish) Wykład multimedialny, dyskusja, praca w laboratorium komputerowym, giełda pomysłów, analiza przypadku, praca w grupie
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Znajomość podstaw marketingu, podstawowa znajomość obsługi komputera
Course coordinators
Term 2022/23Z: | Term 2023/24Z: | Term 2025/26Z: | Term 2024/25Z: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: