Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
Erasmus code: 04.0
ISCED code: 0410
ECTS credits:
6
Language:
Polish
International Marketing 1100-12-Z22-NM-MaMie
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela 20 godz. (wykład), 50 godz. (konsultacje merytoryczne): łącznie 70 godz.
2. Czas pracy poświęcony na pracę indywidualną potrzebny na zaliczenie przedmiotu (bieżące przygotowanie do zajęć, powtórzenie materiału, czytanie literatury): łącznie 40 godz.
3. Czas potrzebny na przygotowanie się do egzaminu: łącznie 40 godz.
Łączny nakład pracy studenta wynosi 150 godzin.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Definiuje i rozpatruje w sposób pogłębiony działania i instrumenty marketingowe w skali międzynarodowej – K_W08
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Dokonuje analizy otoczenia międzynarodowego organizacji –K_U01
U2: Formułuje możliwe rozwiązania dla problemu decyzyjnego o charakterze marketingowym, zidentyfikowanego w przestrzeni globalnej– K_U08
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Identyfikuje i analizuje problemy decyzyjne o charakterze marketingowym w skali międzynarodowej – K_K04
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- discussion
- participatory lecture
- discussion
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- brainstorming
- presentation of a paper
- case study
- presentation of a paper
- case study
Prerequisites
(in Polish) Wymagane jest posiadanie podstawowej wiedzy z przedmiotu „marketing”.
Course coordinators
Term 2024/25L: | Term 2023/24L: | Term 2022/23L: | Term 2025/26L: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: