Conducted in
terms:
2021/22L, 2022/23L, 2023/24L
Erasmus code: 04.0
ISCED code: 0410
ECTS credits:
8
Language:
Polish
Organized by:
Department of Investment and Real Estate
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
Foreign Investmenet and Internationalization Strategies 1100-12-Z22-IN-IZSI
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela (100 godz.):
- udział w wykładach – 30
- udział w ćwiczeniach – 15
- konsultacje z nauczycielem akademickim – 55
2. Praca indywidualna studenta potrzebna do pomyślnego zaliczenia przedmiotu (60 godz.):
- powtórzenie materiału, czytanie literatury – 20
- zebranie i wybór odpowiednich materiałów do zajęć – 20
- przygotowanie projektu – 20
3. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa
w procesie oceniania (40 godz.):
- przygotowanie się do zaliczenia wykładów – 20
- przygotowanie się do zaliczenia ćwiczeń – 20
Razem nakład pracy studenta: 200 godz. (8 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: absolwent zna i rozumie istotę bezpośrednich inwestycji zagranicznych i ich miejsce w procesie internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstw, zna sposoby wejścia na rynki zagraniczne oraz proces budowania strategii internacjonalizacji – K_W02
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: absolwent potrafi projektować strategię internacjonalizacji przedsiębiorstwa, dokonywać selekcji rynków zagranicznych oraz sposobów „wejścia” na rynek, przeprowadzać analizę między – K_U08
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: absolwent uzyskuje zdolność zdobywania i oceny informacji niezbędnych w zarządzaniu projektami związanymi internacjonalizacją działalności przedsiębiorstwa – K_K01
Teaching methods
(in Polish) Wykład: informacyjny i konwersatoryjny
Ćwiczenia: projekt, studia przypadków
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- project work
- case study
- case study
Type of course
(in Polish) przedmiot fakultatywny
Prerequisites
(in Polish) Wiedza z zakresu podstaw zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: