Conducted in
terms:
2022/23Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0410
ECTS credits:
5
Language:
Polish
Organized by:
Department of Business Excellence
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
Psychology in Marketing 1100-12-Z22-EvM-PsMa
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Udział w wykładach -15 godz.
udział w ćwiczeniach - 15 godz.
Przygotowanie do wykładów i ćwiczeń - 30 godz.
Konsultacje indywidualne - 10 godz.
Esej/prezentacja na temat wybranego zjawiska z zakresu psychologii w marketingu - 20 godz.
Łączny nakład pracy studenta 90 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Efekty uczenia się - wiedza:
W1: Student zna i rozumie w sposób pogłębiony definicje pojęć oraz teorie wpływu na konsumenta w zakresie zarządzania eventami (komunikacja marketingowa, marketing mediów społecznościowych, reklama, wpływ i teorie wywierania wpływu społecznego, podejmowanie decyzji przez konsumentów, wpływ emocji i błędów myślenia na podejmowanie decyzji konsumenckich; [K_W02]
W2: student zna i rozumie w sposób pogłębiony różnice zachowań jednostek, grup, organizacji w procesie promocji produktu, zdobywania i utrzymywania klienta [K_W03]
W3: student zna i rozumie w sposób pogłębiony różnice kulturowe i ich wpływ na proces marketingu [K_W06]
W4: student zna i rozumie ograniczenia i ryzyka strategii marketingowych na różnych poziomach organizacji przedsiębiorstw, państwa i rodziny [K_W07]
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: umie obserwować i mentalizować wybrane aspekty procesów psychologicznych w zarządzaniu marketingowym, [K_U01]
U2: umie projektować proces promocji i sprzedaży produktu uwzględniając złożoność problemów funkcjonowania organizacji i jednostki oraz kierować realizacją takich przedsięwzięć [K_U02]
U3: Student stosuje zasady etyki w realizacji celów promocji produktu i organizacji nie naruszając praw konsumenta [K_U07]
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: jest gotów do określania celów i usuwania przeszkód w ich realizacji na różnych poziomach K_K02, K_K04
K2: Student/absolwent z szacunkiem i uznaniem odnosi się do innych osób w szeroko rozumianym procesie sprzedaży i promocji produktu i podejmowania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju [K_K03]
Teaching methods
(in Polish) wykład klasyczny, konwersatoryjny, drama, opis, opowiadanie
Observation/demonstration teaching methods
- drama
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- description
- narration
- participatory lecture
- description
- narration
Exploratory teaching methods
- field measurement
- observation
- project work
- classic problem-solving
- observation
- project work
- classic problem-solving
Prerequisites
(in Polish) Podstawy psychologii ogólnej, społecznej i psychologii komunikacji
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: