Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
Erasmus code: 04.0
ISCED code: 0410
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Department of Enterprise Management
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
Creation and Measurement of Customers' Satisfaction 1100-12-Z13o-BuPSK
This course has not yet been described...
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish) 1. Bezpośrednie uczestnictwo w zajęciach realizowanych z udziałem nauczyciela akademickiego 30 godzin
Konsultacje merytoryczne 10 godzin
Łącznie 40 godzin kontaktowych
2. Praca własna studenta 20 godzin
3. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania 20 godzin
Praca własna studenta 40 godzin
Razem nakład pracy studenta 80 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W2: Zna podstawowe metody i narzędzia, w tym techniki pozyskiwania danych, właściwe dla zarządzania i finansów, wykorzystywane w badaniach i analizach zjawisk oraz w prognozowaniu i przeprowadzaniu symulacji ekonomicznych, pozwalających opisywać systemy firm i instytucji oraz procesy w nich i między nimi zachodzące - K_W03
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi dokonać obserwacji i prawidłowej interpretacji zjawisk ekonomicznych zachodzących w gospodarce oraz oceniać decyzje konsumentów i podmiotów gospodarczych - K_U01
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Wykazuje otwartość na pracę zespołową i docenia inicjatywy w zakresie jej organizowania - K_K02
K2: Potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności - K_K04
Teaching methods
(in Polish) Wykład problemowy, prezentacje multimedialne, case study, giełda pomysłów, projekt
Prerequisites
(in Polish) Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących zarządzania przedsiębiorstwem.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: