Conducted in
terms:
2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0410
ECTS credits:
5
Language:
Polish
Social Media in Marketing 1100-12-Z13m-SMwM
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) • Czas realizowany z udziałem nauczyciela w trakcie zajęć: 45 godzin
• Czas poświęcony na konsultacje: 5 godzin
• Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (bieżące przygotowanie się do zajęć): 30 godzin
• Czas wymagany do przygotowania się do uczestnictwa w procesie oceniania: 45 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Zna i rozumie relacje zachodzące pomiędzy instytucją a jej klientami w mediach społecznościowych – K_W04
W2: Zna i rozumie zasady doboru strategii działalności przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych – K_W06
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi diagnozować problemy, jakie pojawiają się w przypadku funkcjonowania instytucji w środowisku internetowym – K_U01
U2: Potrafi projektować rozwiązania adekwatne do potrzeb instytucji i jej interesariuszy w kontekście działań marketingowych w mediach społecznościowych – K_U02
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Jest gotów do poszerzania swojej wiedzy w zakresie procesu marketingu w mediach społecznościowych – K_K01
K2: Jest gotów do kreatywnego wykorzystywania mediów społecznościowych w praktyce zawodowej – K_K03
Teaching methods
(in Polish) Wykład multimedialny, dyskusja, praca w laboratorium komputerowym, giełda pomysłów, analiza przypadku, praca w grupie
Prerequisites
(in Polish) Podstawowa znajomość zagadnień związanych z marketingiem oraz obsługi komputera
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: