Conducted in
terms:
2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
Erasmus code: 04.0
ISCED code: 0410
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Market Customers' Behaviours 1100-12-Z13m-RyZaN
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela 15 godz. (wykład), 15 godz.(ćwiczenia), 2 godz. (konsultacje indywidualne)
2. Czas poświęcony na pracę indywidualną potrzebny do zaliczenia przedmiotu 30 godz. (bieżące przygotowanie do zajęć, powtórzenie materiału, czytanie literatury, realizacja powierzonych zadań, przygotowanie pracy zaliczeniowej)
3. Czas przygotowania do egzaminu 15 godz.
Razem nakład pracy studenta 77 godzin
Od roku akademickiego 2016/2017
1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela 15 godz. (wykład), 30 godz.(ćwiczenia), 2 godz. (konsultacje indywidualne)
2. Czas poświęcony na pracę indywidualną potrzebny do zaliczenia przedmiotu (bieżące przygotowanie do zajęć, powtórzenie materiału, czytanie literatury, realizacja powierzonych zadań, przygotowanie pracy zaliczeniowej): łącznie 30 godz.
3. Czas przygotowania do egzaminu 25 godz.
Razem nakład pracy studenta 102 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Wyjaśnia różnice pomiędzy nabywcą na rynku B2C i B2B (K_W03).
W2: Charakteryzuje główne rodzaje zachowań konsumentów na rynku B2C, główne rodzaje decyzji zakupu oraz etapy procesu ich podejmowania (K_W03)
W3: Wymienia główne wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych (K_W03).
W4: Charakteryzuje główne współczesne trendy konsumenckie (K_W03)
W5: Wymienia główne cechy współczesnych konsumentów (K_W03)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Wykorzystuje zdobytą wiedzę do analizy rynkowych zachowań nabywców (K_U03).
U2: Na bazie zdobytej wiedzy i pozyskanych danych przypisuje określonym współczesnym trendom konsumenckim uwarunkowania sprzyjające ich powstawaniu, przejawy ich rozwoju oraz implikacje dla działalności marketingowej przedsiębiorstw (K_U03)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Posiada kompetencje zdobywania wiedzy i danych potrzebnych do opisu, zrozumienia i kształtowania rynkowych zachowań nabywców (K_K02)
od roku akademickiego 2017/2018:
K1: Posiada kompetencje w zakresie zdobywania wiedzy i danych potrzebnych do opisu, zrozumienia i kształtowania rynkowych zachowań nabywców (K_K01)
Teaching methods
(in Polish) Wykład: wykład konwersatoryjny
Ćwiczenia: pogadanka, giełda pomysłów, metoda referatu (prezentacji), studium przypadku, dyskusja
Expository teaching methods
- participatory lecture
- discussion
- discussion
Exploratory teaching methods
- case study
- brainstorming
- presentation of a paper
- brainstorming
- presentation of a paper
Type of course
elective course
Prerequisites
(in Polish) Do zrozumienia omawianych na zajęciach treści niezbędne jest posiadanie przez studentów wiedzy i umiejętności zdobytych na zajęciach z przedmiotu „Marketing”.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: