Conducted in
terms:
2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
Erasmus code: 04.0
ISCED code: 0410
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Advertising and Personal Promotion 1100-12-Z13m-RePrOs
This course has not yet been described...
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczyciela: 15 godz. (wykład), 15 godz. (ćwiczenia), 15 godz.( konsultacje indywidualne): łącznie 45 godz.
2. Czas pracy poświęcony na pracę indywidualną potrzebny do zaliczenia przedmiotu (bieżące przygotowywanie do zajęć, tworzenie projektu planu marketingowego): łącznie 65 godz.
3.Czas przygotowania do kolokwium i egzaminu: łącznie 25 godz.
Razem nakład pracy studenta 135 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Zna i rozumie zasady racjonalnego podejmowania decyzji dotyczących podstawowych aspektów związanych z realizacją poszczególnych etapów kampanii reklamowej K_W06
W2: Zna i rozumie zasady racjonalnego podejmowania decyzji dotyczących podstawowych czynności realizowanych na poszczególnych etapach sprzedaży osobistej K_W06
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi projektować, adekwatne dla zdiagnozowanych problemów przedsięwzięcia związane z realizacją kampanii reklamowych -K_U01
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy w zakresie realizacji wybranych elementów komunikacji marketingowej – reklamy i promocji osobistej - K_K01
Teaching methods
(in Polish) Wykład: Wykład konwersatoryjny prowadzony z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych przygotowanych w programie Power Point; wszystkie omawiane treści są bogato ilustrowane przykładami z praktyki.
Ćwiczenia: SWOT, pogadanka, studium przypadku (case study), giełda pomysłów, metoda projektu, dyskusja; wszystkie omawiane treści są bogato ilustrowane przykładami z praktyki.
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- discussion
- discussion
Exploratory teaching methods
- brainstorming
- project work
- case study
- SWOT
- project work
- case study
- SWOT
Online teaching methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- cooperation-based methods
- cooperation-based methods
Prerequisites
(in Polish) Student ma podstawową wiedzę z zakresu marketingu w powiązaniu z innymi naukami.
Course coordinators
Bibliography
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: