Conducted in
terms:
2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
Erasmus code: 04.0
ISCED code: 0410
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Public Relations and Sponsoring 1100-12-Z13m-PuReSp
This course has not yet been described...
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela: 15 godz. (wykład), 15 godz. (ćwiczenia), 20 godz.( konsultacje indywidualne): łącznie 50 godz.
2. Czas pracy poświęcony na pracę indywidualną potrzebny do zaliczenia przedmiotu (bieżące przygotowywanie do zajęć, tworzenie projektu planu marketingowego): łącznie 30 godz.
3.Czas przygotowania do kolokwium i egzaminu: łącznie 20 godz.
Razem nakład pracy studenta 100 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Zna i rozumie zasady racjonalnego podejmowania decyzji dotyczących podstawowych aspektów związanych z realizacją poszczególnych etapów zarzadzania PR - K_W06
W2: Zna i rozumie zasady racjonalnego podejmowania decyzji dotyczących podstawowych czynności realizowanych w zakresie sponsoringu - K_W06
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi projektować, adekwatne dla zdiagnozowanych problemów przedsięwzięcia związane z realizacją polityki PR i sponsoringu -K_U01
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy w zakresie realizacji wybranych elementów komunikacji marketingowej – PR i sponsoringu - K_K01
Teaching methods
(in Polish) Wykład: Wykład konwersatoryjny prowadzony z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych przygotowanych w programie Power Point; wszystkie omawiane treści są bogato ilustrowane przykładami z praktyki.
Ćwiczenia: SWOT, pogadanka, studium przypadku (case study), giełda pomysłów, metoda projektu, dyskusja; wszystkie omawiane treści są bogato ilustrowane przykładami z praktyki.
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- discussion
- discussion
Exploratory teaching methods
- brainstorming
- case study
- project work
- case study
- project work
Online teaching methods
- cooperation-based methods
- content-presentation-oriented methods
- content-presentation-oriented methods
Prerequisites
(in Polish) Wymagane jest przede wszystkim posiadanie wiedzy, umiejętności i kompetencji opisanych w sylabusach przedmiotów: „Marketing”
Course coordinators
Bibliography
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: