Conducted in
terms:
2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0410
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Marketing Management 1100-12-Z13m-MarZP
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela 15 godz. (wykład), 15 godz.(ćwiczenia), 15 godz. (konsultacje indywidualne): łącznie 45 godz.
2. Czas poświęcony na pracę indywidualną potrzebny do zaliczenia przedmiotu (bieżące przygotowanie do zajęć, powtórzenie materiału, czytanie literatury, realizacja zadań domowych): łącznie 20 godz.
3. Czas przygotowania do kolokwiów i egzaminu: łącznie 25 godz.
Razem nakład pracy studenta 90 godzin.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Zna charakterystyczne cechy koncepcji marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz etapy jej rozwoju na tle nauki o marketingu (K_W01)
W2: Zna fazy procesu marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem (K_W07)
W3: Zna elementy marketingowego planu strategicznego (K_W01)
W4: Zna działania, metody oraz narzędzia właściwe dla marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem (K_W08)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi wskazać problemy związane z podejmowaniem decyzji zarządczych, w tym szanse i/lub zagrożenia jakie pojawiają się w praktyce przedsiębiorstwa zarządzanego marketingowo (K_U01)
U2: Potrafi opracować strategiczny plan marketingowy przedsiębiorstwa i go zaprezentować (K_U08)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Jest gotów do zbierania danych w celu otrzymania informacji niezbędnej w sporządzaniu marketingowych planów strategicznych (K_K01)(KRK K_K02)
K2: Jest gotów do formułowania i przekazywania myśli, opinii i wszelkich informacji w zakresie strategicznego planowania marketingowego, jego implementacji oraz kontroli (K_K03)
Teaching methods
(in Polish) Wykład: głównie ma charakter informacyjny (konwencjonalny) z elementami inscenizacji i konwersacji.
Ćwiczenia: pogadanka, studium przypadku, giełda pomysłów, dyskusja
Observation/demonstration teaching methods
- display
- staging
- staging
Expository teaching methods
- discussion
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- brainstorming
- case study
- case study
Prerequisites
(in Polish) Wymagane jest przede wszystkim posiadanie podstawowej wiedzy marketingowej nabytej na zajęciach z przedmiotu „Marketing” oraz „Badania marketingowe” (przedmioty realizowane w formie wykładów i ćwiczeń na I roku).
Course coordinators
Term 2023/24L: | Term 2024/25L: | Term 2025/26L: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: