Conducted in
terms:
2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0410
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Social Marketing 1100-12-Z13m-MarSpo
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela 15 godz. (wykład), 15 godz.(ćwiczenia), 20 godz. (konsultacje indywidualne, egzamin, kolokwium): łącznie 50 godz. kontaktowych
2. Czas poświęcony na pracę indywidualną potrzebny do zaliczenia przedmiotu (bieżące przygotowanie do zajęć, powtórzenie materiału, czytanie literatury, realizacja zadań domowych): łącznie 20 godz.
3. Czas przygotowania do kolokwiów i egzaminu: łącznie 30 godz.
Razem nakład pracy studenta 100 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Definiuje marketing społeczny i rozumie jego związek z marketingiem "klasycznym" - K_W01
W2: Nazywa korzyści marketingu społecznego dla poszczególnych grup beneficjentów - K_W10
W3: Zna rodzaje zachowań, na których koncentruje się marketing społeczny - K_W10
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi odróżnić marketingową kampanię społeczną od marketingowej kampanii komercyjnej - K_U03
U2: Analizuje kampanię społeczną i wyodrębnia składowe poszczególnych elementów marketingu MIX - K_U03
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Jednoznacznie i komunikatywnie formułuje i przekazuje swoje myśli, opinie i spostrzeżenia, dotyczące kampanii społecznych - K_K03
K2: Zdobywa informacje na temat kampanii społecznych (istota, cele, komunikowane korzyści, osiągnięte rezultaty, elementy marketingu MIX) - K_K02
K3: Identyfikuje i ocenia dylematy etyczne związane ze stosowaniem negatywnych emocji w kampaniach społecznych - K_K04
Teaching methods
(in Polish) Wykład: wykład informacyjny (konwencjonalny), wykład konwersatoryjny
Ćwiczenia: studium przypadku, pogadanka
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- discussion
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- case study
Prerequisites
(in Polish) Preferowane przedmioty:
- Podstawy marketingu (marketing)
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: