Conducted in
terms:
2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0410
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Luxury Products Marketing 1100-12-Z13m-MPrL
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela: 15 godz. (wykład), 15 godz. (ćwiczenia), 20 godz. (konsultacje, egzamin): łącznie 50 godz.
2. Czas pracy poświęcony na pracę indywidualną potrzebny do zaliczenia przedmiotu (bieżące przygotowywanie do zajęć, tworzenie ): łącznie 20 godz.
3. Czas przygotowania do egzaminu: łącznie 20 godz.
Łącznie: 90 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Wymienia i opisuje uwarunkowania zachowań nabywców produktów luksusowych – K_W04
W2. Definiuje i rozpatruje w sposób pogłębiony działania i instrumenty marketingowe na rynkach dóbr luksusowych – K_W06.
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Formułuje możliwe rozwiązania dla problemu decyzyjnego o charakterze marketingowym na rynkach produktów luksusowych – K_U02
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Aktywnie uczestniczy w pracach grupowych dotyczących analizy zagadnień związanych z funkcjonowaniem rynku produktów luksusowych – K_K03
Teaching methods
(in Polish) Wykład: Wykład informacyjny (konwencjonalny) z elementami konwersacji.
Ćwiczenia: pogadanka, studium przypadku (case study), giełda pomysłów, dyskusja.
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- presentation of a paper
- brainstorming
- practical
- SWOT
- case study
- brainstorming
- practical
- SWOT
- case study
Online teaching methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
Prerequisites
(in Polish) Wymagane jest posiadanie wiedzy, umiejętności i kompetencji opisanych w sylabusie przedmiotu: „Marketing”
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: