Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
Erasmus code: 04.0
ISCED code: 0410
ECTS credits:
6
Language:
Polish
Marketing 1100-12-Z11-Market
This course has not yet been described...
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela 30 godz. (wykład), 30 godz.(ćwiczenia), 30 godz. (konsultacje przedmiotowe): łącznie 90 godz.
2. Czas poświęcony na pracę indywidualną potrzebny do zaliczenia przedmiotu (bieżące przygotowanie do zajęć, powtórzenie materiału, czytanie literatury, zapoznanie się z przekazanymi materiałami dydaktycznymi, realizacja zadań domowych): łącznie 40 godz.
3. Czas przygotowania do kolokwiów i egzaminu: łącznie 45 godz.
Razem nakład pracy studenta 175 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Efekty kształcenia obowiązujące od roku akademickiego 2019/2020:
W1: Zna warunki wykształcania się i cechy organizacji zorientowanych produkcyjnie, sprzedażowo i marketingowo (K_W03)
W2: Zna główne elementy otoczenia organizacji i jej potencjału strategicznego (K_W04)
W3: Zna czynniki analizy SWOT i objaśnia jej procedurę (K_W04)
W4: Zna podstawowe założenia segmentacji rynku (K_W06)
W5: Zna podstawowe elementy marketingu - mix i zasady racjonalnego podejmowania decyzji dotyczących ich kształtowania (K_W06)
---------------------------
Efekty kształcenia obowiązujące do roku akademickiego 2018/2019:
W1: Zna warunki wykształcania się i cechy organizacji zorientowanych produkcyjnie, sprzedażowo i marketingowo K_W03
W2: Wymienia główne elementy otoczenia organizacji i jej potencjału strategicznego, charakteryzuje relacje jakie zachodzą pomiędzy tymi elementami i opisuje wpływ, jakie mają te elementy funkcjonowanie organizacji K_W04
W3: Nazywa czynniki analizy SWOT i objaśnia jej procedurę K_W03
W4: Zna podstawowe założenia segmentacji rynku oraz zasady podejmowania decyzji z uwzględnieniem wyników przeprowadzonej segmentacji K_W06
W5: Charakteryzuje podstawowe elementy marketingu – mix oraz zna zasady ich właściwego planowania i wykorzystania w działaniach organizacji K_W06
Learning outcomes - skills
(in Polish) Efekty kształcenia obowiązujące od roku akademickiego 2019/2020:
U1: Potrafi analizować otoczenie organizacji i jej potencjał strategiczny z wykorzystaniem analizy SWOT (K_U01)
U2: Potrafi zaplanować działania i instrumenty marketingowe wchodzące w skład marketingu-mix (K_U02)
---------------------------
Efekty kształcenia obowiązujące do roku akademickiego 2018/2019:
U1: Analizuje otoczenie organizacji i jej potencjał strategiczny z wykorzystaniem analizy SWOT K_U01
U2: Proponuje działania i instrumenty marketingowe wchodzące w skład marketingu-mix adekwatne do zdiagnozowanych zjawisk rynkowych lub problemów występujących w danej organizacji K_U02
U3: Komunikatywnie formułuje i przekazuje myśli, opinie oraz wszelkie informacje na temat prowadzenia działalności rynkowej w oparciu o reguły koncepcji marketingowej K_U12 (KRK K_K03)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Efekty kształcenia obowiązujące od roku akademickiego 2019/2020:
K1: Jest gotów do identyfikowania i rozstrzygania marketingowych problemów pojawiających się w organizacjach i proponowania dla nich rozwiązań (K_K02)
---------------------------
Efekty kształcenia obowiązujące do roku akademickiego 2018/2019:
K1: Jest gotów do zdobywania wiedzy i danych potrzebnych w procesach rozwiązywania problemów występujących w danej organizacji lub w jej otoczeniu oraz proponowania działań i instrumentów marketingowych sprzyjających ich rozwiązaniu K_K01
Teaching methods
(in Polish) Wykład: Wykład z elementami dyskusji, prowadzony z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej przygotowanej w programie Power Point. Wszystkie omawiane treści są ilustrowane przykładami z praktyki.
Ćwiczenia: SWOT, studium przypadku, giełda pomysłów, pogadanka, dyskusja
Expository teaching methods
- participatory lecture
- discussion
- discussion
Exploratory teaching methods
- SWOT
- case study
- brainstorming
- case study
- brainstorming
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Brak wymagań wstępnych.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: