Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0319
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Marketing Strategies 1100-12-K13-ZS-StMar
This course has not yet been described...
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela: 15 godz. (wykład), 30 godz. (ćwiczenia), 10 godz.( konsultacje indywidualne): łącznie 55 godz.
2. Czas pracy poświęcony na pracę indywidualną potrzebny do zaliczenia przedmiotu (bieżące przygotowywanie do zajęć, tworzenie projektu planu marketingowego): łącznie 25 godz.
3.Czas przygotowania do kolokwium i egzaminu: łącznie 20 godz.
Razem nakład pracy studenta 100 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1. Student zna i rozumie procesy społeczne i gospodarcze zachodzące w instytucjach biznesowych oraz w ich otoczeniu w kontekście tworzenia strategii marketingowych właściwego dla nauk o zarządzaniu i psychologii K_W04
W2: Student w zaawansowanym stopniu zna i rozumie podstawowe metody wykorzystywane do oceny sytuacji bieżącej przedsiębiorstw K_W08
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Student potrafi projektować, adekwatne dla zdiagnozowanych problemów przedsięwzięcia związane z realizacją wybranych strategii marketingowych - K_U02
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Student jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy w zakresie realizacji wybranych strategii marketingowych - K_K04
Teaching methods
(in Polish) Wykład: Wykład konwersatoryjny prowadzony z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych przygotowanych w programie Power Point; wszystkie omawiane treści są bogato ilustrowane przykładami z praktyki.
Ćwiczenia: SWOT, pogadanka, studium przypadku (case study), giełda pomysłów, metoda projektu, dyskusja; wszystkie omawiane treści są bogato ilustrowane przykładami z praktyki.
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- discussion
- discussion
Exploratory teaching methods
- project work
- case study
- brainstorming
- SWOT
- case study
- brainstorming
- SWOT
Prerequisites
(in Polish) Wiedza z przedmiotu „podstawy marketingu”
Course coordinators
Bibliography
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: