Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0319
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Department of Business Excellence
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
Corporate Image Management 1100-12-K13-PR-ZaWiF
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela:
- 30 godz. wykładu;
- 20 godz. konsultacji w grupach projektowych.
2. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania – nauka indywidualna: 25 godz.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student definiuje pojęcia związane z zarządzaniem wizerunkiem firmy – K_W03
W2: Student wyjaśnia mechanizm i znaczenie procesu zarządzania wizerunkiem firmy – K_W05
W3: Student wymienia instrumenty komunikowania tożsamości firmy – K_W09
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Student ocenia skutki zarządzania wizerunkiem firmy na przykładzie rynkowym – K_U06
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Komunikatywność: student posiada kompetencje w zakresie komunikatywnego formułowania i przekazywania swych myśli, opinii i wszelkich informacji– K_K03
Teaching methods
(in Polish) Wykład konwersatoryjny, wykład informacyjny wspomagany prezentacją multimedialną, opis, pogadanka, studium przypadku, metoda projektu.
Expository teaching methods
- participatory lecture
- discussion
- problem-based lecture
- discussion
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- situational
- field measurement
- project work
- case study
- field measurement
- project work
- case study
Prerequisites
(in Polish) Wymagane jest zaliczenie następujących przedmiotów: Podstawy zarządzania, Podstawy marketingu, Podstawy komunikacji społecznej, Systemy komunikacji w organizacji, Korespondencja biznesowa, Sztuka budowy własnego wizerunku.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: