Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0319
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Department of Business Excellence
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
Brand Management 1100-12-K12-ZaMark
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczyciela:
- 15 godz. ćwiczeń;
- konsultacje 8 godz.
- zaliczenie 2 godz.
Praca indywidualna studenta: przygotowanie do zajęć, przygotowanie się do uczestnictwa w procesie oceniania 25 godz.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) - zna pojęcia związane z marką i rozumie mechanizmy oddziaływania marki na konsumentów - K_W05
Learning outcomes - skills
(in Polish) - wyjaśnia i ocenia siłę marki i jej determinanty w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw - K_U06
- przygotowuje pracę pisemną w oparciu o teorię uzasadniając siłę wybranej marki na podstawie przeprowadzonej analizy biznesowej K_U10
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) -zdobywa wiedzę, informacje i dane potrzebne w procesie oceny siły marki i jej determinant- K_K01
Expository teaching methods
- discussion
- description
- description
Exploratory teaching methods
- practical
- project work
- case study
- observation
- project work
- case study
- observation
Prerequisites
(in Polish) Wymagane zaliczenie przedmiotów: podstawy zarządzania, podstawy marketingu.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: