Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0319
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Department of Business Excellence
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
Introduction to Strategy 1100-12-K12-PodStrat
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli:
- 15 godz. wykładu,
- 15 godz. ćwiczeń,
- 7 godz. konsultacji,
- 2 godz. zaliczenie,
- 1 godz. egzamin.
Czas poświęcony na realizację projektów zespołowych i współpracę: 20 godz.
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta oraz przygotowanie się do uczestnictwa w procesie oceniania: 20 godz.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1. student zna i rozumie procesy społeczne i ekonomiczne w organizacji i jej otoczeniu (w tym otoczeniu globalnym), ich przyczyny, relacje pomiędzy nimi oraz ich konsekwencje (K_W02)
W2. student zna, rozumie i rozważa z perspektywy teorii zarządzania relacje pomiędzy organizacją a jej interesariuszami, oraz zasady zarządzania tymi relacjami z uwzględnieniem zasad etyki i CSR (K_W03)
W3. student zna i rozumie metody i techniki analizy strategicznej (K_W04)
W4. student zna, rozumie i rozważa z perspektywy teorii zarządzania zasady i metody racjonalizacji procesów decyzyjnych, w tym w szczególności decyzji o charakterze strategicznym (K_W07)
W5. student zna, rozumie i rozważa z perspektywy teorii zarządzania
proces wdrażania strategii (K_W08)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1. student potrafi prognozować zmiany w otoczeniu organizacji oraz identyfikować i analizować problemy dotyczące strategii i rozwoju organizacji (K_U01)
U2. student potrafi zastować w sprawny i skuteczny sposób metody i techniki analizy strategicznej (K_U04)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1. student uczestniczy w projektach, w tym pełni rolę ich lidera (K_K02)
K2. student wykorzystuje narzędzia pozyskiwania informacji niezbędne do działania w otoczeniu globalnym (K_K04)
Expository teaching methods
- description
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- narration
- discussion
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- narration
- discussion
Exploratory teaching methods
- case study
- SWOT
- SWOT
Prerequisites
(in Polish) Opanowanie wiedzy z podstaw zarządzania, makroekonomii oraz podstaw marketingu i zarządzania finansami w biznesie, a także ogólna orientacja w aktualnej sytuacji gospodarczej.
Course coordinators
Term 2022/23Z: | Term 2023/24Z: | Term 2025/26Z: | Term 2024/25Z: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: