Conducted in
terms:
2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ECTS credits:
3
Language:
Polish
(in Polish) Marketing i badania marketingowe 1100-12-G11-0-MiBM
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela 15 godz. (wykład), 15 godz. (ćwiczenia), 10 godz. (konsultacje przedmiotowe): łącznie 40 godz.
2. Czas poświęcony na pracę indywidualną potrzebny do zaliczenia przedmiotu (bieżące przygotowanie do zajęć, powtórzenie materiału, czytanie literatury, realizację zadań domowych): łącznie 15 godz.
3. Czas przygotowania do kolokwium i egzaminu: łącznie 20 godz.
Razem nakład pracy studenta 75 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Zna rolę marketingu i badań marketingowych w prowadzeniu działań w ramach gospodarki cyfrowej K_W08
W2: Zna i rozumie różnice pomiędzy pierwotnymi i wtórnymi źródłami informacji K_W08
W3: Zna podstawowe metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych i wtórnych K_W08
W4: Zna losowe i nielosowe techniki doboru próby K_W08
W5: Zna zasady budowy kwestionariusza wywiadu i kwestionariusza ankietowego K_W08
W6: Zna czynności podejmowane na etapie projektowania badania, gromadzenia danych, redukcji danych, ich analizy oraz prezentacji i oceny wyników badania marketingowego K_W08
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi zaplanować działania i instrumenty marketingowe niezbędne do rozwiązywania problemów związanych z rozwojem gospodarki cyfrowej K_U01
U2: Potrafi zidentyfikować główne rodzaje źródeł informacji wykorzystywanych w badaniach marketingowych K_U04
U3: Potrafi przekształcać problemy decyzyjne w problemy badawcze K_U04
U4: Potrafi określić liczebność próby losowej i nielosowej do badania marketingowego K_U04
U5: Potrafi skonstruować pytania kwestionariuszowe i dokonać właściwego skalowania odpowiedzi K_U04
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Jest gotów do rozstrzygania etycznych dylematów związanych z realizacją badań marketingowych K_K01
Teaching methods
(in Polish) Wykład: wykład konwersatoryjny, prowadzony z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych przygotowanych w programie Power Point
Ćwiczenia: pogadanka, studium przypadku, giełda pomysłów, dyskusja
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- narration
- description
- discussion
- informative (conventional) lecture
- narration
- description
- discussion
Exploratory teaching methods
- practical
- brainstorming
- case study
- brainstorming
- case study
Online teaching methods
- cooperation-based methods
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Brak wymagań wstępnych
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: