Conducted in
term:
2022/23Z
Erasmus code: 04.3
ISCED code: 0411
ECTS credits:
6
Language:
Polish
Organized by:
Department of Management Accounting
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
Analysis and Audit of Financial Statements 1100-12-F22-RJ-AiRSF
This course has not yet been described...
Term 2022/23Z:
None |
Total student workload
(in Polish) 1. Bezpośrednie uczestnictwo w zajęciach realizowanych z udziałem nauczyciela akademickiego:
- 15 godzin - wykład
- 30 godzin – ćwiczenia
- 30 godzin – konsultacje merytoryczna
Łącznie liczba godzin kontaktowych: 75 godzin
2. Praca własna studenta:
- 30 godzin - przygotowanie do zajęć
- 15 godzin - przygotowanie do zaliczenia
3. Liczba godzina wymagana do przygotowania się do uczestnictwa w procesie oceniania:
- 15 godzin przygotowanie do projektu
- 15 godzin przygotowanie do egzaminu
Praca własna studenta: 75 godzin
Całkowity nakład pracy studenta: 150 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1 – Zna i rozumie nowoczesne metody oraz narzędzia rewizji sprawozdań finansowych [K_W04]
W2 – Posiada wiedzę wybranych obszarów regulacji prawnych z zakresu norm moralnych i etycznych warunkujących funkcjonowanie od strony finansowej przedsiębiorstw [K_W07]
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1 – Potrafi weryfikować wiarygodność stwierdzeń zawartych w sprawozdaniu finansowym [K_U01]
U2 – Potrafi pozyskać, analizować oraz prezentować dane z rewizji sprawozdań finansowych [K_U03]
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1– Jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy z zakresu analizy sprawozdań finansowych, wykorzystanie jej do rozwiązywania problemów we współpracy z biegłymi rewidentami [K_K01]
Teaching methods
(in Polish) 1. Wizualizacja treści wykładu z wykorzystaniem programu Microsoft PowerPoint.
2. Wybranie przez Studentów tematów do prezentacji w ramach zaliczenia wykładu.
3. Pogadanka wstępna – rodzaj rozmowy ze studentami, której celem jest przygotowanie Studentów do tematu zajęć i wytworzenie gotowości do poznania nowych umiejętności.
4. Dyskusje – wymiana punktów widzenia pomiędzy prowadzącym i uczestnikami, czego celem jest wspólne rozwiązywanie problemu, uzupełnienie wiedzy oraz kształtowanie przekonań.
5. Pogadanka utrwalająca – rodzaj rozmowy ze Studentami, podczas której prowadzący stawia studentom pytania dotyczące uprzednio poznanego materiału, czego celem jest zaktywizowanie słuchaczy i aplikacja poznanej wiedzy do rozwiązywania problemów praktycznych.
6. Ocena sytuacji finansowej wybranej spółki – w ramach zaliczenia ćwiczeń.
Expository teaching methods
- discussion
- problem-based lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- case study
Online teaching methods
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
- exchange and discussion methods
Prerequisites
(in Polish) Rachunkowość finansowa, finanse przedsiębiorstw, analiza finansowa.
Course coordinators
Bibliography
Term 2022/23Z:
None |
Notes
Term 2022/23Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: