Conducted in
term:
2022/23L
ISCED code: 0311
ECTS credits:
4
Language:
Polish
EU Funds in Cities and Regions 1100-12-E12-4-FuUE
This course has not yet been described...
Term 2022/23L:
None |
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczycieli:
- uczestnictwo w zajęciach – 45 godz.
- konsultacje przedmiotowe - 5 godz.
2. Czas poświęcony na pracę indywidualna studenta:
- przygotowanie do zajęć (uzupełnienie notatek, powtórzenie materiału, zapoznanie się z materiałami do zajęć przygotowanymi przez prowadzącego) – 10 godz.
3. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania:
- przygotowanie do zaliczenia pisemnego wykładu – 15 godz.,
- przygotowanie projektu zaliczeniowego - 25 godz.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: ma wiedzę o istocie, celach, narzędziach i uwarunkowaniach polityki spójności UE (K_W02),
W2: zna najważniejsze wydarzenia z historii polityki spójności UE i rozumie powody ich zaistnienia (K_W03),
W3: ma wiedzę o instytucjach wdrażających założenia polityki spójności UE w Polsce (K_W04),
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: analizuje dokumenty programów operacyjnych w kontekście możliwości pozyskania środków finansowych z funduszy UE na rozwój miast i regionów (K_U01),
U2: wykorzystuje wiedzę z zakresu zarządzania projektami do opracowania wybranych elementów dokumentacji aplikacyjnej (K_U02)
U3: potrafi pracować w zespole przygotowującym wniosek o dofinansowanie projektu (K_U14)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Proponuje rozwiązania służące rozwojowi miasta/regionu, na realizację których możliwe jest pozyskanie środków finansowych z funduszy UE (K_K05).
K2: Systematycznie pracuje nad przygotowaniem wniosku o dofinansowanie projektu (K_K03).
Teaching methods
(in Polish) Metoda dydaktyczna eksponująca:
- pokaz (prezentacje multimedialne).
Metody dydaktyczne podające:
- wykład informacyjny (konwencjonalny),
- pogadanka.
Metody dydaktyczne poszukujące:
- metoda ćwiczeniowa,
- metoda projektu,
- studium przypadku.
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- discussion
- informative (conventional) lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- case study
- project work
- practical
- project work
- practical
Prerequisites
(in Polish) Znajomość podstaw ekonomii i zarządzania.
Course coordinators
Bibliography
Term 2022/23L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: