Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z
ISCED code: 0311
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Sustainable Development 1100-12-E11-ZrowRoz
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela 15 godz. wykładu, 5 godz. konsultacji
2. Praca indywidualna studenta 5 godz.
3. Czas wymagany do przygotowania się do uczestnictwa w procesie oceniania 5 godz.
Razem nakład pracy studenta - 30 godz.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: student ma wiedzę dotyczącą idei zrównoważonego rozwoju, zna wymiary, filary, wskaźniki trwałego zrównoważonego rozwoju - KW _01, KW_3, KW_07, KW_10
W2: student zna, rozumie, rozpatruje i wskazuje z punktu widzenia właściwego dla nauk ekonomicznych warunki implementacji zasad zrównoważonego rozwoju w gospodarce - KW_04, KW_08, KW_11
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: potrafi analizować zjawiska gospodarcze zachodzące w otoczeniu mikroekonomicznym i makroekonomicznym poszukując rozwiązań pozytywnych w kontekście racjonalnej kombinacji rozwoju ekonomicznego, społecznego i środowiskowego - K_ U01, K_U02, K_U03, K_U04, K_U07, K_U08, K_U013
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: analitycznie myśli, sumiennie i dokładnie podejmuje poszukiwania wiedzy o możliwościach zastosowania wskazań konceptualnych rozwoju równoważonego w praktyce gospodarczej - K_K01, K_K04
K2: wytrwale, konsekwentnie, samodzielnie i kreatywnie wdraża zachowania prośrodowiskowe i ekokonsumpcyjne jako opcję dla nadmiernej eksploatacji zasobów naturalnych K_K02, K_K03, K_K05
Teaching methods
(in Polish) 1. Wykład informacyjny i problemowy z wykorzystaniem prezentacji PowerPoint
2. Wykład z elementami dyskusji moderowanej
4. Wykład informacyjny i problemowy z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych.
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- problem-based lecture
- participatory lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- Oxford
- presentation of a paper
- presentation of a paper
Online teaching methods
- methods developing reflexive thinking
- cooperation-based methods
- content-presentation-oriented methods
- cooperation-based methods
- content-presentation-oriented methods
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: