Conducted in
term:
2025/26Z
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Mathematics and Computer Science
(in Polish) Widzenie komputerowe 1000-I2WidzKomp
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 30h - laboratorium
30h - praca własna
20h - projekt zaliczeniowy
Razem: 80 godz (3 pkt. ECT.)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W01- Zna wybrane zagadnienia z zakresu widzenia komputerowego, w tym procesów pozyskiwania i przetwarzania obrazu, analizy zawartości obrazu i scen, oraz konstrukcji systemów wnioskujących z informacji obrazowej. (KW01, KW02)
W02 - Zna podstawowe metody detekcji, segmentacji, klasyfikacji i lokalizacji obiektów (KW04)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U01 - Potrafi zaimplementować wybrane algorytmy transformacji obrazu. (KU01, KU02, KU04, KU05)
U02 - Potrafi przeprowadzić segmentację obrazu przez progowanie, wykrywanie krawędzi, rozrost i podział obszaru. (KU01, KU02, KU04, KU05)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K01 - Myśli twórczo w celu udoskonalenia istniejących bądź stworzenia nowych rozwiązań (K_K01).
K02 - Samodzielnie i efektywnie pracuje z dużą ilością danych, dostrzega zależności i poprawnie wyciąga wnioski, posługując się zasadami logiki (K_K01).
K03 - Jest nastawiony na jak najlepsze wykonanie zadania; dba o szczegół; jest systematyczny (K_K03).
K04 - Skutecznie przekazuje innym swoje myśli w zrozumiały sposób; właściwie posługuje się terminologią fachową; potrafi nawiązać kontakt w obrębie swojej dziedziny i z osobą reprezentującą inną dziedzinę (K_K05, K_K06).
K05 - Pracuje systematycznie i posiada umiejętność pozytywnego podejścia do trudności stojących na drodze do realizacji założonego celu; dotrzymuje terminów (K_K03, K_K04).
Teaching methods
(in Polish) Metody dydaktyczne poszukujące:
● ćwiczeniowa,
● laboratoryjna,
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: