Conducted in
term:
2021/22L
ISCED code: 0613
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Physics, Astronomy and Informatics
3D objects graphic design 0800-PROB3D
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczyciela (30h):
laboratorium - 30h
Praca własna studenta:
- czas na wykonanie zadań i przygotowanie się do zaliczenia – 20h
- czas na przygotowanie się do zaliczenia w formie otwartego przeglądu prac - 10h
Razem: 60h (2 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Student:
W1: potrafi tworzyć własne obiekty 3D (K_W01, K_W02)
W2: posiada rozbudowaną wiedzę w zakresie zaawansowanych technik modelowania, posiada wiedzę o przydatnych narzędziach, płynnie porusza się w programach (K_W03)
W3: posiada wiedzę pozwalającą w ponadpodstawowy sposób pracować samodzielnie, kreować świat 3D, opracowywać zbiory obiektów dedykowane dla gier (K_W05)
Learning outcomes - skills
(in Polish) Student:
U1: potrafi budować wirtualne modele 3D na bazie blueprint’ów
U2: posiada rozszerzone umiejętności pracy grupowej, potrafi efektywnie pracować w grupie i efektywnie wykorzystywać niezbędne narzędzia, wykorzystuje czas swój i współpracowników, potrafi rozwiązać proste problemy (K_U07)
U3: potrafi efektywnie wymieniać informacje związane z grami komputerowymi, obiektami i animacją, używając języka ojczystego a także angielskiego, umie korzystać z wiedzy zapisanej w języku ojczystym i języku angielskim, potrafi przygotować dokumentację, prezentację oraz omówić projekt w języku angielskim (K_U02)
U4: potrafi tworzyć tekstury, oświetlenie, modyfikować modele 3D w trakcie procesu projektowego, tworzyć sceny, potrafi ocenić nowe technologie, nowe narzędzia programistyczne, diagnostyczne, potrafi dokonać ich wyboru do realizacji zadanych problemów (K_U01, K_U04)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Student:
K1: student działa i myśli w sposób kreatywny i przedsiębiorczy, rozwiązując problemy występujące w środowisku 3D (K_K06)
K2: potrafi pracować indywidualnie i w zespole informatyków, w tym także potrafi zarządzać swoim czasem oraz podejmować zobowiązania i dotrzymywać terminów (K_K04)
K3: potrafi wykazać się skutecznością w realizacji projektów o charakterze społecznym, naukowo-badawczym lub programistyczno-wdrożeniowym, wchodzących w program studiów lub realizowanych poza studiami (K_K04)
Teaching methods
(in Polish) pokaz i omawianie przykładowych projektów
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- discussion
- informative (conventional) lecture
- description
- discussion
- informative (conventional) lecture
- description
Online teaching methods
- methods developing reflexive thinking
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: