Conducted in
term:
2022/23Z
ISCED code: 0533
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Physics, Astronomy and Informatics
(in Polish) Seminarium Instytutu Fizyki - Kolokwium czwartkowe 0800-KIF
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) - godziny realizowane z udziałem nauczycieli: 30, w tym wysłuchanie wykładu 30 h,
- czas poświęcony na pracę indywidualną potrzebny do pomyślnego zaliczenia przedmiotu: 15 h
- czasy wymagany do przygotowania się i uczestnictwa w procesie oceniania: 15 h
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Znaczące poszerzenie i uzupełnienie wiedzy programowej oraz wiedzy zdobytej w czasie wykonywania pracy doktorskiej. Wiedza na
temat najbardziej aktualnych badań prowadzonych w innych ośrodkach naukowych. Poszerzenie horyzontów wiedzy o dyscypliny
pokrewne. Poszerzenie horyzontów myślowych.
Learning outcomes - skills
(in Polish) Umiejętność zbudowania prezentacji seminaryjne i przedstawienia jej słuchaczom. Umiejętność zadawania pytań i brania udziału w
dyskusji seminaryjnej. Umiejętności te nabyte zostają drogą obserwacji dobrego przykładu.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Świadomość ciągłego doskonalenia i poszerzania wiedzy zarówno specjalistycznej jak i pobocznej. Systematyczność i punktualność. Umiejętność wywołania i podjęcia dyskusji na określony temat.
Teaching methods
(in Polish) Multimedialny wykład seminaryjny z dyskusją.
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- seminar
Online teaching methods
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
- content-presentation-oriented methods
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Ogólna wiedza z fizyki na poziomie studiów pierwszego stopnia.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: