Conducted in
term:
2021/22Z
ISCED code: 0538
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Physics, Astronomy and Informatics
Physics based game design 0800-FIGRIS
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczyciela (15h):
wykład 10h
ćwiczenia 5h
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (45h):
projekt zaliczeniowy 30h
nauka 15h
Razem: 60 h (2 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student zna podstawy mechaniki bryły sztywnej w stopniu, który pozwoli mu na korzystanie z typowych silników fizyki gier (K_W02)
W2: Student zna algebrę kwaternionów i umie używać ich do opisu obrotów bryły sztywnej (K_W01)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: student umie zastosować wiedzę o kwaternionach w silniku fizycznym gry (np. PhysX lub Unity) (K_U01, K_U02, K_U06)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Student jest świadomy ograniczonego zakresu kursu i tym samym wiedzy, którą posiadł na kursie (K_K02)
K2: uznaje fundamentalne znaczenie wiedzy dla ludzkości, potrafi krytycznie ocenić posiadaną wiedzę oraz zna jej ograniczenia (K_K06)
Teaching methods
(in Polish) wykład + ćwiczenia rachunkowe
Expository teaching methods
- narration
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
Prerequisites
(in Polish) Programowanie w C++, podstawy fizyki
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: