Conducted in
term:
2020/21
Erasmus code: 13.3
ISCED code: 0531
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Chemistry
(in Polish) Chemiczne, fizyczne oraz biologiczne aspekty nanomateriałów 0600-S3-DSC-CFBAN
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli ( godz.):
np.
- udział w wykładach - 15
- konsultacje z nauczycielem akademickim - 5
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta ( godz.):
np.
- przygotowanie do wykładu - 7
- czytanie literatury - 23
- przygotowanie do egzaminu - 20
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Ma wiedzę z zakresu podstawowych działów chemii, fizyki oraz biologii.
W2: Zna podstawy chemii ogólnej, fizycznej, organicznej oraz technologii chemicznej (rozumie pojęcia i prawa), terminologię i nomenklaturę chemiczną, biologiczną oraz fizyczną.
W3: Opisuje poszczególne rodzaje materiałów, ich właściwości i zastosowania.
W4: Zna i rozumie współzależność pomiędzy nanomateriałami i rozwojem cywilizacji oraz rolą i wpływem tych materiałów na otaczający świat.
W5: Charakteryzuje właściwości związku po jego budowie; umie posługiwać się pojęciami rozpuszczalność, hydrofobowość, hydrofilowość oraz biozgodności; potrafi wskazać czyste technologie otrzymywania energii, wykorzystania nanomateriałów w medycynie oraz możliwości ich usprawnień.
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Utrwala podstawy wiedzy chemicznej zdobytej w szkole średniej, podstawowe definicje, nazewnictwo chemiczne, fizyczne oraz biologiczne.
U2: Analizuje krytycznie zdobytą wiedzę, potrafi krytycznie ocenić skutki ingerencji człowieka w środowisko i proponuje właściwe rozwiązania zapobiegające negatywnym skutkom lub je eliminuje.
U3: Potrafi samodzielnie przygotować wystąpienie z zakresu badania struktury i właściwości fizykochemicznych materiałów.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Samodzielnie i efektywnie pracuje z dużą ilością informacji.
K2: Myśli twórczo w celu udoskonalenia istniejących bądź stworzenia nowych rozwiązań.
K3: Zna ograniczenia własnej wiedzy i umiejętności.
K4: Nawiązuje współpracę w grupie.
Teaching methods
(in Polish) - wykład informacyjny (konwencjonalny)
- wykład problemowy
- dyskusja
Expository teaching methods
- discussion
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
Prerequisites
(in Polish) „brak”
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: